29 maja 2012

2# - Plan dnia


 Pierwszy dzień eksperymentu się sprawdził. Mam teraz mnóstwo przygotowań do egzaminu, więc tego typu posty bardzo się przydadzą :) Co prawda łazienka niesprzątnięta, ale jeszcze ewolucji nie przeprowadza, więc jest dobrze. ;)

Rzeczy na dziś:
  1. Wziąć wpis.
  2. Nowogrecki- do egzaminu.
  3. Przeczytać 4 strony do pracy magisterskiej.
  4. Napisać 500 słów opowiadania
  5. Zrobić jedną lub dwie lekcje Kursu PARP
  6. Jeśli stan nogi pozwoli- bieganie.
  7. Sprzątnąć łazienkę.

4 komentarze:

  1. jak nie bieganie to spróbuj pompki albo brzuszki, grunt, że będzie trochę ruchu i wzrost energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście noga zagojona. No cóż, takie są skutki noszenia ładnych, damskich bucików. Przynajmniej w moim przypadku. Dostałam za swoje po zdradzie trampek ;)

      Usuń
  2. JA na dzisiaj wypisałam sobie 6 rzeczy i zrobiłam zaledwie jedną o_O
    Dzisiejszy dzień nie należy do zbyt produktywnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też słabo, za dużo trochę napisałam. Nie wzięłam pod uwagę, że jak pójdę po wpis to "zginę" na kilka godzin.

      Usuń

ShareThis