26 maja 2012

Szukam pracy, piszę CV

   Ostatnio postanowiłam zarejestrować się w LinkedIn. Kiedy już było po wszystkim, zaczęłam się rozglądać "po ludziach" i grupach gdzie trafiłam na link do ciekawych kreatorów CV. Lubię takie "zabaweczki" więc musiałam przetestować. 
   Rezumey.pl pozwala na stworzenie życiorysu w formie infografiki. Świat oszalał na ich punkcie, więc nic dziwnego że nawet własne osiągnięcia można przedstawić w tej formie. Do wyboru jest kilka szablonów, potem wystarczy wypełnić odpowiednie pola i gotowe. Naturalnie żeby zapisać albo udostępnić CV trzeba się zarejestrować. Według regulaminu w fazie testów korzystanie zwykłe i premium jest darmowe. Podejrzewam, że kiedy testy się skończą "premiumka" będzie dodatkowo płatna. 
    W sumie to nie wiem co o tym myśleć. Chyba po prostu zależy na jakie stanowisko aplikujemy. Są miejsca gdzie tego typu kreatywne podejście do życiorysu będzie pożądane, ale są takie gdzie nie będzie to mile widziane. Niemniej jednak pomysł jest bardzo przyjemny. 

Zasadniczo mogłabym tego typu CV zrobić od A do Z. Ciekawy plan na przyszłość.

11 komentarzy:

  1. Ja mam dokładnie tak samo- bardzo bym chciała ale sie boje:p też zaczęłam kurs akademii PARP (ten o karierze:) ale mam jeszcze kilka innych na oku:) ciekawy link o tym CV na pewno sprawdzę:)życzę powodzenia w szukaniu pracy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie ma co się obawiać gdyż do odważnych świat należy. Ja się podjęłam pracy poprzez https://www.carework.pl/praca i teraz pracuję jako opiekunka przy osobach starszych w Niemczech. Bardzo ciekawa praca i dająca przede wszystkim wiele satysfakcji. Jak dla mnie idealny układ dla chcących pracować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zdania, że dobre CV może być kluczem do sukcesu. Ofert pracy jest wiele, ale i osób, które aplikują również jest całkiem sporo. Trzeba się wyróżnić z tej całej grupy i stworzyć naprawdę ciekawe informacje o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresuj się grywalizacją bo ona bardzo może podnieść Twoja skuteczność i Cię rozwinąć. Daje dobre efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie o niej poczytam bo jak ma się przydać w pracy to pewnie warto. Lubię nowości i uczyć się nowych rzeczy. Także testować nowe programy. Wszystko co ma mi ułatwić pracę.

      Usuń
  6. Ika znam to. Rzeczywiście są efekty. A ja z innym pytaniem. Macie w swoich firmach faktoring? Albo planujecie mieć? Chyba sporo ułatwia i płynność finansowa firmy jest w lepszym stanie nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. A może jako lektor języka obcego chcielibyście pracować i macie do tego odpowiednie kwalifikacje? Zerknijcie na to ogłoszenie https://lincoln.edu.pl/warszawa/praca/ , wszystko macie tam opisane. Szkoła generalnie znana, z bardzo dobrymi opiniami. Fajnie byłoby w takiej pracować uważam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale pisanie CV zawsze było dla mnie największym problemem, ponieważ nie wiedziałam w jaki sposób wypisać wszystkie swoje zalety, aby wyglądało to kreatywnie. Na szczęście na ten moment nowe CV nie jest mi już potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre CV to trzeba umieć stworzyć. Jednak najpierw należy się postarać, żeby było co w nie wpisać. Dlatego warto stawiać na własny rozwój, szkolenie się w wybranej przez siebie dziedzinie. Jeśli interesujecie się branżą IT to może zainteresuje was https://futurecollars.com/pl/scrum-master/ . Bycie Scrum Masterem to bardzo ciekawe zajęcie. A branża IT bardzo przyszłościowa, łatwo potem o dobrą pracę.

    OdpowiedzUsuń

ShareThis