11 października 2012

A ty? Masz już Trello?

Szukając dobrych rozwiązań organizacyjnych trafiłam na plan (chyba) idealny. Zwie się to cudo Trello i jest darmowe, czyli po prostu lubimy to jeszcze bardziej.

O co w tym chodzi?

O kolorki, daty, pliki, a nawet: pracę grupową. Przyznam, że jest to użyteczne narzędzie do zarządzania ludźmi. Wystarczy stworzyć tablicę, udostępnić ją publicznie i już można delegować poszczególne zadania konkretnym osobom. 

Ja jestem obecnie w fazie testów, ponieważ postanowiłam rano zaczynać dzień od zaplanowania konkretnych czynności. Takie tam rozluźnienie przy porannej kawce. Do tej pory jakoś się sprawdza, więc jestem zadowolona.

Jakbyście byli zainteresowani: to mój przykładowy plan.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa rzecz ;-)
    Powiem Ci, że zaintrygowała mnie do tego stopnia, że być może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. aż wypróbuje:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyznaję, że sama jestem zaskoczona jak mnie wciągnęło to planowanie dnia lub tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń

ShareThis