30 maja 2012

3# - Plan dnia



 To już trzeci dzień eksperymentu. Nie wiem jak długo będzie trwał, póki co się sprawdza. Zawsze lepiej jest zobaczyć 2 zrobione rzeczy na 5 niż żadnej. No i nie ukrywam, że świadomość "podglądactwa" moich planów mobilizuje jeszcze bardziej. 
  Dziś kolejny dzień z nowogreckim. Jeszcze trochę- jak tylko zaliczę ten egzamin to będę się mogła zabrać za inne rzeczy. 
   Zauważyłam, że kolorki też są dobrym pomysłem. Widzę co jest ważne, co trzeba zrobić od razu. Widzę też, że jak tak dalej pójdzie to łazienka otrzyma niebieski priorytet ;)
  1. Nowogrecki- do egzaminu.
  2. Przeczytać 4 strony do pracy magisterskiej.
  3. Napisać 500 słów opowiadania
  4. Zrobić jedną lub dwie lekcje Kursu PARP
  5. Sprzątnąć łazienkę.

3 komentarze:

  1. nowogrecki? wow jestem pod wrażeniem! mam nadzieję, że zaliczysz ten egzamin bez problemu!
    powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za słowa wsparcia:) Zmotywowało mnie to do działania i koniec z dołkiem:) Pozdrawiam i powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, życie jest zbyt krótkie żeby się długo zamartwiać :) Trzymam kciuki!

      Usuń

ShareThis