9 lipca 2012

Przygotowania do zawodów...

... czas zacząć! Właściwie to nadal nie wiem czy wystartuję, cały czas się waham. Niemniej jednak postanowiłam się przygotować. Zobaczymy jak pójdą treningi w tym i następnym tygodniu to ostatecznie zdecyduję. Nie liczę na wynik, chcę po prostu spróbować swoich sił. W końcu inaczej się biega po odludziach, a inaczej z innymi ludźmi :D

Trening robię według schematu:


TYDZIEŃPON.WT.ŚR.CZW.PT.SOB.ND.
IMB 15minSMB 15minSMB 20minSMB 20min
IIodpMB 20minSMB 25minodpSMB 25min
IIIodpMB 25minSMB 30minodpSMB 30min
IVodp20min BS25min BodpS30min B
Vodp30min BS30min BodpS35-40min B
VIodp30min BSodp20min Bodp5K-START



Zaczerpnęłam go z tej strony i trochę jestem zmuszona go zmodyfikować, ale myślę że dam radę.

A więc do biegu... resztę znacie :)

6 komentarzy:

  1. No to trzymam kciuki, ja cały czas mam zamiar zacząć biegać, ale coś nie mogę się zabrać. Pisz regularnie o postępach, to może wreszcie ruszę tyłek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje przygotowania!
    Bieganie jest moją pasją, jednak od biegania po chodnikach dostałam kontuzji, która wykluczyła mnie z biegu w półmaratonie...

    Pisz jak tam Ci idzie :-)
    Pozdrawiam!:-)
    http://www.iwonaturzanska.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow półmaraton! Coś czego pewnie nigdy nie przebiegnę, choć... kto wie, kto wie...

      Mam nadzieję, że kontuzja szybko zostanie zlikwidowana i chociaż kolejne zawody "zaliczysz".

      Usuń
  3. Podziwiam Cie za to bieganie. Ja mam za slaba kondycje, polamana przegrode nosowa utrudniajaca oddychanie i bieganie nie wchodzi w gre. Przynajmniej samej, a w okolicy nie mam nikogo, kto chcialby to zrobic ze mna i w razie czego dzwonic po karetke jak padne trupem na chodniku :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ta przegroda utrudnia ci całe oddychanie? Takie ustami też? Niezbyt ciekawie. :/

      Usuń
    2. Aby prawidlowo oddychac nalezy powietrze wciagc nosem a wypuszczac ustami. Przy drobnym wysilku, kiedy nie musze szybko oddychac daje rade (np. przy cwiczeniach), ale przy wiekszym, jak oddech Ci przyspiesza zaczynam dostarczac do organizmu za malo tlenu i mecze sie szybciej niz powinnam a to duze obciazenie dla serca...

      Usuń

ShareThis